U Europi zamijenjeno gotovo 60% Galaxy Note7 uređaja

by DroidBotrujan 29, 2016

Tvrtka Samsung Electronics je danas potvrdila kako je od početka programa zamjene, 57 posto postojećih Galaxy Note7 uređaja zamijenjeno. Od 19.rujna, čak 90 posto kupaca Galaxy Note7, koji su zamijenili uređaj, odlučilo se za novi Galaxy Note7, dok se tri posto korisnika odlučilo za drugi model Samsung Galaxy telefona.

Kako program zamjene napreduje, tvrtka je ponovila poruku svim vlasnicima Galaxy Note7 uređaja u Europi, da ugase uređaje i zamijene ih kroz program zamjene tvrtke Samsung. Temeljeno na dosadašnjoj brzini zamjene, završetak ovog programa u Europi očekuje se početkom listopada. Stoga je tvrtka Samsung odredila 28. listopad kao datum ponovnog početka prodaje Galaxy Note7 uređaja u Europi, ovisno o konačnom datumu završetka programa zamjene.

Saša Oravec, voditelj odjela telekomunikacija u regionalnom predstavništvu tvrtke Samsung Electronics, naglasio je – Naša poruka o sigurnosti kao prioritetu doprla je do vlasnika Galaxy Note7 uređaja, koji pravilno postupaju mijenjajući stari uređaj novim, brzo i sigurno. Naporno smo radili na isporuci novih uređaja u Europu, kako bi osigurali sigurnost korisnika i umanjili prouzročene neugodnosti. Željeli bismo se zahvaliti korisnicima na njihovom strpljenju i odanosti tvrtki Samsung te Galaxy Note7 uređaju. Naše preostale korisnike molimo da reagiraju odmah i zamijene svoj trenutni Galaxy Note7 posve novim uređajem još danas.

Anketa provedena diljem Europe pokazuje kako je povjerenje korisnika u tvrtku Samsung ostalo snažno. Istraživanje 1 provedeno na uzorku 5000 korisnika diljem Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke, Francuske, Španjolske i Italije je pokazalo kako većina (61 posto) smatra da zamjena Galaxy Note7 uređaja nije promijenila njihovo viđenje Samsunga kao branda, a 15 posto ispitanika ga čak doživljava pozitivnije. Tvrtka Samsung je radila s dobavljačima i partnerima kako bi osigurala najvišu kvalitetu proizvodnje zamjenskih Galaxy Note7 uređaja kao i provjeru kvalitete proizvoda. Tvrtka Samsung Europe je potvrdila pozitivan učinak kojeg su snažna suradnja s prodajnim partnerima, izravna komunikacija s korisnicima na dnevnoj razini te nadogradnja softvera 1 Provedeno u suradnji s tvrtkom Kantar TNS Omnibus, u razdoblju od 23. do 25. rujna, na uzorku od 5,009 ispitanika imale tijekom prošlog tjedna na program zamjene uređaja. Korisnici Galaxy Note7 uređaja u Europi primili su niz sigurnosnih poruka tvrtke Samsung, kojima ih se moli da učine zamjenu, a nadogradnja softvera koja je dostupna diljem Europe na svim postojećim Galaxy Note7 uređajima je postavila maksimum punjenja baterije na 60 posto.

Samsung Europe je osnovao poseban interni tim viših lokalnih direktora, kako bi u suradnji s prodajnim partnerima uspostavili što je više moguće lakši i brži program zamjene. Samsung potiče korisnike da iskoriste dostupne alate i mogućnosti samih uređaja, kako bi se uvjerili da imaju sasvim novi Galaxy Note7. Svi korisnici mogu iskoristiti internetstki alat za provjeru serijskog broja (IMEI), koji se nalazi na stranicama www.samsung.com/hr/note7exchange, a prilikom preuzimanja novog uređaja vidjet će zelenu ikonu baterije na zaslonu, kao i crni kvadratić na pakiranju uređaja, čime se jasno daje do znanja da je riječ o potpuno novom Galaxy Note7 uređaju. U slučaju bilo kakvih pitanja, korisnici mogu posjetiti službene internetske stranice ili pozvati službu za korisnike na broj 072 726 786.

PodijeliShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on RedditEmail this to someone