Smart 3 GB tarifa za pametne ljude

by DroidBotlipanj 1, 2015

Naziv nove tarife iz Tele2 sasvim je jasan. Na raspolaganju imate 3 GB podatkovnog prometa uz dodatnih 1000 minuta prema svim mrežama za samo 35 kuna mjesečno. Kako ovaj operater uvijek uspije toliko spustiti cijene nije nam jasno, ali mi se ne bunimo. Dapače, jedva čekamo sljedeću super tarifu.

smart 3 gb 2

Ako ovo ljeto na nečemu možete uštedjeti, onda je to račun za mobilne usluge. Ali ono na čemu nećete štedjeti je surfanje i razgovor s prijateljima, bez obzira jeste li novi ili postojeći korisnik Tele2 bonova. Ponuda vrijedi i za korisnike iz drugih mreža koji prelaze na Tele2 prepaid. Aktivacija ove tarife vrlo je jednostavna. Samo pošaljite SMS s ključnom riječi PROSMART na broj 13888 i ukoliko imate 35 kuna na računu, Tele2 nudi 1000 minuta prema svim mrežama u Hrvatskoj i 3 GB (3076 MB) podatkovnog prometa. Iako je tarifa u ponudi unutar promotivnog perioda, ukoliko je aktivirate, imate je zauvijek.

Promotivno razdoblje do 31.7.2015.

Paketi minuta i podatkovnog prometa traju 30 dana od dana aktivacije. Nakon 30 dana dodjeljuju se novi paketi i naplaćuje nova naknada od 35 kuna. Ukoliko korisnik po isteku 30 dana na računu nema dovoljan iznos za obnovu pogodnosti tarife Smart, bit će prebačen na Osnovnu tarifu. Korisnici imaju mogućnost aktivacije tarife i prije isteka 30 dana, ponovnim slanjem riječi PROMOSMART na broj 13888. Nakon nadoplate računa, promociju Smart tarife se može aktivirati samo do 31.7.2015. Nakon isteka promocije, Smart tarifa se može aktivirati po redovnim uvjetima.

Provjerite stanje preostalih minuta i prometa upisivanjem kombinacije *150# i pritiskom na poziv. Nakon toga možete odabrati 2 za Bonuse/Pakete. Minute se mogu provjeriti i biranjem direktne kombinacije *150*6# i pritiskom tipke za poziv, a podatkovni paket biranjem kombinacije *150*8# i pritiskom tipke za poziv. Dakle, što čekate? I ovce i novce?

PodijeliShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on RedditEmail this to someone
Loading Facebook Comments ...
Komentari

Morate biti prijavljeni da bi ostavili komentar