Recenzija: Sonic The Hedgehog

Bezvremenski klasik, Sonic the Hedgehog, našao je svoj put i do Android platforme kako bi osvojio srca starih ali i mladih igrača. Prisjetite se dobrih starih vremena uz originalni naslov “Sonica” koji je sve i započeo!

sonic_banner

Sonic je uz Maria oduvijek bio univerzalna gaming ikona, lik kojeg su jednakoj mjeri prepoznavali old school igrači i novija generacija. Nažalost, Sonicova reputacija je pomalo pala zbog slabije kvalitete novijih Sonic igara. Iako je bilo solidnih igara iz ovoga serijala proteklih godina, originalni Sonic i njegovi nastavci izašli na Sega Genesis/Mega Drive konzolama još dan danas nose reputaciju najboljih. S obzirom da se u ovom slučaju radi o klasiku izašlom pred 22 godine, Sonic za Android mora se dokazati kao kvalitetna igra.

• Ocjena na Google Play: 4.6
  • Naša ocjena: 5
  • Zahtijeva Android: 2.3 ili novije
  • Najnovija verzija: 1.0.0
  • Veličina: 31 MB
  • Cijena: 2,99$

Sonic The Hedgehog– Grafika i dizajn

Kao što se dalo naslutiti iz uvoda, u osnovi se radi o reizdanju igre izašle davne 1991. godine za Sega Mega Drive konzolu (Genesis na zapadnom tržištu). S te strane ne možemo očekivati revolucionarnu grafiku, ali generalni dizajn i odabir boja u samoj igri je svejedno solidan. Štoviše, usudio bih se reći da, grafički gledano, originalne Sonic igre prati bezvremenski dizajn. Dodatna pogodnost vezana uz portanje tako stare igre na Android je što radi vrlo fluidno na gotovo svim uređajima, što je vrlo bitno s obzirom o kakvoj se vrsti igre radi.

sonic_scr1 sonic_scr2

sonic_scr3 sonic_scr4

Sonic The Hedgehog – Mehanika i kontrole

Već smo napemenuli da se igra izvodi vrlo glatko i izgleda solidno, pa ostaje za vidjeti kakve su kontrole u ovom klasiku. Podsjetimo se, Sonic The Hedgehog je platformska igra stare škole dizajnirana za igranje na kontrolerima. Nasreću, touchscreen kontrole su dovoljno responsivne da to nije problme. Naprotiv, Sonic The Hedgehog za Android spada među igre koje slobodno možemo koristiti kao primjer dobro izvedenih touchscreen kontrola. Sama mehanika igre je poprilično jednostavna – trčite i skačete po levelima skupljajući zlatno prstenje s ciljem da porazite Dr. Robotnika, glavnog negativca igre. Za razliku od originalne igre izdane na Sega Mega Driveu u kojoj ste mogli igrati samo kao Sonic, u ovoj Android verziji uz Sonica možete igrati kao Knuckles i Tails. Dok Sonic primjerice ima sposobnost brzog trčanja i može se sklupčati u nezaustavljivu kuglu, Tails i Knuckles imaju svoje sposobnosti. Dodan je i novi Time Attack mod koji nije bio prisutan u originalnoj igri. U Time Attack modu vam je cilj riješiti sve levele što brže. S obzirom da je Sonic kao igra dizajniran sa naglaskom na brzinu i fluidnost, Time Attack je vrlo zabavan mod koji će vas uvijek zabaviti kad god poželite, čak i ako ste već jednom završili sve levele.  I šećer na kraju što se tiče kontrola – makar su touch kontrole izvedene vrlo dobro, igra ima podršku i za razne Android-kompatibilne kontrolere.

Sonic The Hedgehog – Zaključak

Čak i ako ignoriramo činjenicu da se radi o klasiku među 2D platformskim igrama, Sonic The Hedgehog je primjer izvrsnog porta. Radi glatko na širokom rasponu uređaja te pruža mogućnost igranja s dva dodatna lika od kojih svaki ima svoje sposobnosti, pa se uz to i Time Attack mod značajno produžuje trajnost igre. Da li je Sonic The Hedgehog vrijedan tražene cijene na Play Storeu? Naš odgovor je: da!

[pb-app-box pname=’com.sega.sonic1′ name=’Sonic the Hedgehog’ theme=’light’ lang=’en’]