Recenzija: Shadow Fight 2

Sjena nepobjedivog ratnika, legendarnog samuraja koji mir nije pronalazio u tišini Doja, već na krvavom ratištu, dolazi nam na Android u nadopunjenoj verziji pod imenom Shadow Fight 2. Zašto je tako dobar i kako nas je uspio zalijepiti zadnja dva tjedna uz ekran mobitela pročitajte u nastavku.

Shadow Fight 2 recenzija

SHADOW FIGHT 2: DOJO, BORBE, ORUŽJA

Vi ste sjena ratnika koji je igrom slučaja ostao zatvoren u Doju u kojem mora konstantno prolaziti kroz borbe kako bi na kraju dosegnuo najviši rang borca i napokon uživao u miru kojem zaslužuje. Na prvu dosadna i prožvakana priča, no ubrzo vas igra prebacuje u Dojo u kojem vam se pojašnjavaju osnove udaraca, štita i oružja. Koncept je vrlo jednostavan, te u startu imate udarce s nogom, udarce s rukom, kacigu, prsluk i jedno od prvih pet varijanti oružja. Odlična stvar je ta što je ovo tek prvi “čin” (Act 1), a kako napredujete s činovima, kojih ima šest, tako imate na raspolaganju drugačije štitove, drugačije prsluke, drugačija oružja. Neka od njih su brutalno zabavna, neka od njih su fora za koristiti, dok su neka poprilično nesposobna. No općenito je cijela stvar vrlo dobro napravljena. Svaku stavku možete nadograditi, tako da ako nemate baš previše love i ne možete si priuštiti jače oružje, samo nadogradite postojeće i to je to.

IMG_1241 IMG_1242 IMG_1243

Kako napredujete kroz činove, tako vam se nude različite dodatne opcije. Jednom kada dovršite prvi čin, dobivate šurikene na raspolaganje, kao i ostalo oružje koje se “baca”. Završavajući drugi čin dobivate pristup magiji, dok recimo svaki dodatni level koji dosegnete vam daje na raspolaganje novi potez ili neki perk u obliku nanošenja više štete protivniku prilikom direktnog udarca u glavu. Primjera radi, ostavit ćemo vam ispod video jednog stvarno zanimljivog oružja, s time da igrača iza njega nisu zvali “spretni” u školi.

GRAFIKA, POZADINA, ANIMACIJE

Ako ste mislili da su se kreatori igre odlučili za “shadow” stil igrača zato da uštede na grafici, onda se varate. Predivno animirani pokreti aktivne pozadine s ekipom koja navija nešto je stvarno dobro odrađeno. Uvodna animacija izgleda također dobro, a cijela priča se odvija kroz lijepo nacrtanu animaciju. Svaki Čin od njih šest ima zasebne animacije, zasebne pozadine i zasebni soundtrack, što je odlična stvar. Jedino je problem što će na starijim uređajima igra pomalo zastajkivati, pogotovo pri grafički zahtjevnijim i jačim potezima poput onih s magijom.

IMG_1247  IMG_1254 IMG_1259

TKO SE MAČA LAĆA, OSTANE BEZ GA… ORUŽJA

Da, bez oružja, jer ako uspijete protivniku stisnuti Shock udarac, isti ostaje praznih ruku te do kraja borbe ima samo svoje dvije vjerne šake na raspolaganju, što je super kada je protivnik u toj poziciji, ali ne i kada je obrnuto. Evo u čemu je stvar. Zbog načina na koji igra postavlja težinu i ciljeve, lako ćete se naći u situaciji da morate igrati protiv duplo jačeg protivnika, koji inače nije toliko težak, ali vam zbog razlike u oružju može već pri prvom potezu stisnuti Shock udarac, a tada imate samo šake koje su slabe… Jako slabe. Naravno, to onda za sobom nosi nerviranje i bacanje tableta iz ruku. U redu, razumijemo što su željeli postići, ali mislimo da su ipak trebali bolje balansirati taj aspekt igre dodajući specijalne poteze šakama, i slično. Ovako ste praktički bespomoćni. Rangiranje protivnika također nije odrađeno baš najbolje. Primjerice, s protivnikom koji je rangiran Insane možete pomesti pod, dok s onim koji je rangiran kao Impossible ne možete, jer je upravo to: impossible. Sve ovo znači da puno vremena možete provesti u borbama sa strane, skupljajući lovu kako biste kupili bolju opremu.

IMG_1245 IMG_1249 IMG_1258

ZAKLJUČAK

Ako ste ljubitelji tabačina u stilu Tekkena i Soul Calibura, no opet niste došli do one profesionalne razine već samo uživate u pojedinim borbama, onda vas ova mobilna verzija tučnjave bude itekako zadivila. Naravno, nedostaju joj neke napredne karakteristike poput velikog broja dostupnih pokreta, kontroliranja svakog udarca u milimetar, side kicka i ostalih karakteristika koje su Tekken i Soul Calibur proslavili (bouncing boobs budemo izostavili kao argument), no opet, nama je bila brutalno zarazna i svaka borba je imala neku svoju čar. Igra bi bila još mrvicu bolja da su stavili cijenu od 99 centi i maknuli vremenski limit, no što je tu je, besplatna je, preporučujemo svima!

[pb-app-box pname=’com.nekki.shadowfight’ name=’Shadow Fight 2′ theme=’light’ lang=’en’]