Recenzija: Reaper – Tale of a Pale Swordsman

Reaper recenzija 2

Reaper Tale of a Pale Swordsman, jedna od onih igara koje nam na mobilne platforme donose elemente RPG-a i hack & slasha, upakirano u originalnu priču s nešto humora i dobrim kontrolama. Ne samo da nas je uspjela zadržati ispred malih ekrana nekoliko sati u komadu, već je i prvi dio igre sasvim besplatan, a u nastavku vam donosimo naše dojmove.

DSC_0446 DSC_0445

Android igru Reaper Tale of a Pale Swordsman odigrali smo u potpunosti na mobitelu Sony Xperia Z3

Reaper za Android – Sve započinje s jednom blijedom facom

Kao što i sam naslov igre aludira, preuzimate lika koji izgleda, ponaša se, ali i ostavlja dojam reapera, odnosno… Žeteoca. Ima ogroman mač, par zgodnih fora, ponešto magije i pregršt neprijatelja. Nalazite se na nepoznatom kontinentu kojeg trenutno osvajaju ljudi (Imperia), odnosno, pokušavaju ga osvojiti, ali im baš i ne ide. Iako imaju pozadinu s nekoliko raznovrsnih mašinerija, kao i pregršt vatrenog oružja, s druge strane im probleme stvaraju domorodci – razne spodobe koje variraju od modificiranih životinja pa sve do raznih tipova magova. Vi se u cijeloj priči nalazite u neodlučnoj sredini, kao posrednik koji obavlja razno razne zadatke za sve uključene strane, a cijela priča započinje s vašom blijedom facom unutar zaboravljene šume.

Reaper recenzija 3
“Vidi malog blijedog”, valjda jedna od najčešćih rečenica u igri, no ujedno i ona s najzabavnijim odgovorima.

Reaper za Android – U lov na bundeve i nervozne medvjede

Igra vas nakon uvoda baca odmah na mapu, gdje vas priča, pomalo linearno, vodi od misije do misije. Ako ste stara škola RPG inudstrije onda već pogađate što vas čeka – sitni zadaci koji uključuju razbijanje bundeva i manjih lokalnih beštija, najčešće pomahnitalih pčela i nervoznih medvjeda. Svi oni su inače pitomi, no dolaskom nove “sile” odlučili su podignut pobunu i, eto, upravo vama stvarat probleme. Kretanjem po mapi obavljate zadatke, nekad su to klasični “Odi u Mitrovicu Donju pa ovaj predmet, popikni se na uspavanog medvjeda i napravi frku, zatim se s predmetom vrati nazad u Dubravu”. Cijela stvar bila bi pomalo sirova da nema zabavnog dijaloga, koji nas je uz atraktivne borbe držao prikovanima uz ekran.

Reaper mapa 2 Reaper mapa

Reaper za Android – Grafičke mogućnosti na zavidnom nivou

Borbe su ono što ovu igru čini dovoljno atraktivnom da uđe u našu top listu naslova za Android, a činjenica da je prvi dio igre besplatan dodatno osigurava tu poziciju. Reaper smo odigrali na mobitelu Sony Xperia Z3, koji ju je uz svoj predivni zaslon i snažan hardver predstavio u najboljem svjetlu. Mape su izgledale oštro i detaljno, a borbe s pregršt neprijatelja očarale efektima – bez imalo trzanja. Iako većina borbi započinje sa svega par neprijatelja na zaslonu, ubrzo se sve pretvori u pedesetak neprijatelja različite klase, od onih manje bitnih pa sve do onih problematičnih, a igra uopće nije lagana. Pčele, ose, magovi, veprovi, medvjedi – sve su to samo neki od raznih beštija koje vas očekuju u prvom djelu igre, a kako napredujete dalje tako se stvar uozbiljni s novijim i jačim suparnicima.

Reaper Borba 2 Reaper Borba

Reaper za Android – Tu su i RPG elementi

Igra nudi dobro nam poznat sustav nabrijavanja skilova te sustav kupovine i prodaje itema. Što se tiče skillova, sustav nije onaj klasični. Jednom kada skupite dovoljan broj iskustva možete bodove potrošiti na nadogradnju jedne od tri ponuđene vještine, kao što je to u početku endurance, strength ili speed. No ono što dodaje dozu unikatnosti je faktor nasumičnosti, jer ne znate koje ćete tri karte dobiti. Nekad će umjesto endurancea biti neki od vaših napada mačem, i slično, pa se često nećete moći fokusirati samo na jedan skil, već ćete biti primorani razvijati više različitih. Što se tiče kupovine od NPC-a, ona je standardna kao i u većini RPG igara. S lijeve strane su vaši predmeti, s desne prodavačevi, i to je ukratko to. Možete se opskrbiti raznom opremom: rukavicama, čizmama, mačevima, kacigama, a svaki predmet mijenja status – dodaje brzinu, izdržljivost, podiže napad, i slično.

Reaper za Android – Isplati li se kupit nastavak igre?

Razvojnom studiju dajemo sve pohvale na odličnoj igri, a pogotovo zbog činjenice da je prvi dio Reapera besplatan te imate punih deset levela sasvim besplatno, što osigurava dovoljno zabave za jedan vikend ili poduže putovanje. Iako će vas igra ponekad živcirati i nerijetko izazvati rage quit, smatramo da se isplati kupiti ostatak i uživati u njoj u potpunosti.

[pb-app-box pname=’net.hexage.reaper’ name=’Reaper’ theme=’light’ lang=’en’]