Recenzija: Pudding Monsters

Ekipa iz Zeptolaba koja je stvorila dobro poznati i popularni Cut the Rope i sve njegove inačice iskoristila je poznatu formulu kako bi kreirala još jednu kvalitetnu i ispoliranu igru za Android. Je li ova igra vrijedna vašeg vremena, a osobito silnih 6 kuna koliko autori traže za igru na Play Storeu saznajte u novoj recenziji.

pudding monsters

Osveta čudovišta od pudinga

Držite li svoje pudinge u frižideru pod kontrolom? Ukoliko je odgovor na navedeno pitanje negativan, i još vam je pitanje samo po sebi čudno, Pudding Monsters je igra za vas. Ovi pudinzi imaju vlastiti jezik i ono što još strašnije, strogo definiran cilj, a to je nadvladati svoje zatočeništvo i preuzeti kontrolu nad planetom iz naših ljudskih ruku. (Autor ove recenzije je čovjek. Časna pionirska.) Kako bi uspjeli u svojem cilju, mali pudinzi će udružiti snage na način da će se stapati dok jednostavno ne narastu koliko je potrebno.

A sad za ozbiljno. O čemu se tu radi?

Najveći neprijatelj pudinzima je rub stola/sobe/grada/kontinenta/itd. Naime, puding raste kako ih vi razbacujete i spajate po površini na kojoj se nalaze. Ukoliko se u tom procesu puding nađe na slobodnom pravcu pasti će i razbiti se, što rezultira ponavljanjem te razine. Na sreću, tu je mnoštvo objekata i novih vrsta pudinga koji su po razini raspoređeni tako da trebate malo promućkati glavom prije sljedećeg poteza. Susrest ćete se sa statičkim objektima poput knjiga, kuća, šuma (ovisno o veličini vašeg puding čudovišta), polustatičkim objektima poput kocke leda koja vam dopušta jedno zaustavljanje na pravcu gdje se nalazi, uspavanih pudinga koji su nepomični dok ih se ne probudi, zelenog pudinga koji za sobom ostavlja ljepljivi trag i mnogo, mnogo drugih živih i neživih pomagala. Igra Pudding Monsters, dakle, nudi zanimljive načine održavanja gameplaya i neće se dogoditi da vam tako brzo dosati.

2014-06-03 15.12.23 2014-06-03 15.14.43

Vaš kratkoročni cilj je skupiti sve tri zvjezdice na razini na kojoj se trenutačno nalazite. Moguće je razinu završiti i tako da udružite sve individualne pudinge, no u tom slučaju nećete imati dovoljno zvjezdica za otključavanje iduće tematske cjeline.

Tehnički izvrsno odrađen posao

Zeptolab je sa prvim Cut the Rope­om dao do znanja da vole to što rade i znaju kako napraviti stabilnu i ispoliranu Android igru. Pudding Monsters za Android nije iznimka te postavlja nove standarde u smislu kombinacije simpatičnog grafičkog dizajna, vrhunske tehničke izvedbe te mehanike same igre. Pokrivši navedena tri ključna elementa, Zeptolab je stvorio još jedan megahit za pametne telefone i tablete koji u potpunosti opravdano stoji u Google Play Editor’s Choice sekciji već duže vrijeme. Ako vam preporuka ljudi iz Googlea nije dovoljna, imate i našu.

[pb-app-box pname=’com.zeptolab.monsters.free.google’ name=’Pudding Monsters’ theme=’light’ lang=’en’]