Recenzija – Lara Croft: Relic Run

Lara Croft Relic Run recenzija

Na prvi pogled samo još jedan endless runner u nizu, na drugi pogled Lara Croft, na treći pogled zanimljive i bogate razine. Je li moguće da imamo novi free-to-play mini hit pred sobom? Sudeći po dojmovima kroz nekoliko sati igre (u komadu) – imamo. Danas vam donosimo recenziju novog Square Enix uratka pod imenom Lara Croft: Relic Run.

DSC_0468 DSC_0469

Android igru Lara Croft: Relic Run odigrali smo u potpunosti na mobitelu Sony Xperia Z3

Lara nas uvijek razveseli, pa čak i ovakvim mini igrama poput Relic Run

Square Enix ostavio je traga na Google Playu te se vidi trud koji ulažu u svoje igre za mobilne platforme. Često su to kvalitetni portovi klasičnih RPG igara (Final Fantasy, Sword of Mana itd.), no nova Lara Croft: Relic Run je igra dizajnirana specifično za mobitele uključujući Android, iOS pa čak i Windows Phone uređaje. Premisa igre vrti se oko poznate nam Lare Croft koja, kao i uvijek, mora skupiti što je više moguće relikvija, zlatnika i ostalih vrijednosnica iz Lara Croft svemira. Prikladan zadatak za jednu endless runner igru, zar ne? Problem s takvim igrama je očita repetitivnost te nakon početnog odličnog dojma isti značajno splasne već nakon par sati igre. Square Enix, kao veliki i iskusni izdavač igara, imao je drugačije planove za novu Laru – zbilja su se potrudili oko raznolikosti razina i generalno veće zanimljivosti same igre.

Screenshot_2015-06-05-16-11-40 Screenshot_2015-06-05-10-53-45 Screenshot_2015-06-05-16-11-55

Već u prvom području ćete trčati, voziti ATV vozilo, pucati u posebnim sekvencama, bježati od kultnog T-Rexa, a tu je i par sekvenci parkoura. Ono što nas se zbilja dojmilo je izvrsna krivulja učenja. Taman kad pomislite da ste savladali osnovne kontrole i uvježbali oko da prepozna određeni tip prepreke – igra vas baci u vatru s novim izazovom. Ovi dodatni segmenti zaista pridonose sadržajnoj vrijednost igre te konačno pozitivnom iskustvu igrača. Upravo variranje prepreka, animacija te pomagala kroz vašu beskonačnu utrku podiže Relic Run iznad dobro nam poznatih igara poput Temple Runa. Osim raznolikosti same mehanike igre, možete nadograditi i oružja kako bi lakše prošli sekvence s pucanjem, koji također variraju po težini.

Screenshot_2015-06-05-10-52-36 Screenshot_2015-06-05-16-14-08 Screenshot_2015-06-05-16-15-37

Dovoljno materijala u free-to-play modu, zabavna mehanika

Free-to-play model je pravedan. Obično je pametno nadograditi bonuse vezane za skupljanje zlatnika u igri kako bi se sve kasnije kupnje lakše i brže obavile, vidi se da je Square Enix ovdje odlučio stati na stranu korisnika. Smatramo da je nešto opušteniji model rezultat kontroverze vezane za pretjeranu cijenu ženskog lika u Temple Runu.

Screenshot_2015-06-05-10-53-34Lara1Lara2

Naravno, ni Lara Croft: Relic Run nije dijamant bez mrlje. Prije svega vam može zasmetati činjenica da velika većina zanimljivih stvari na ekranu nije rezultat vaše spretnosti već animirane sekvence. Ovo je bila zamjerka i za veliki Tomb Rider naslov na PC-u i konzolama gdje ste mogli svjedočiti gomili QTE (Quick Time Events) scena, što je zapravo subjektivna stvar. Objektivno bismo željeli napomenuti da igra zna povremeno zaštucati, što nije dobrodošlo za igru gdje se uspjeh temelji na brzim reakcijama.

Teško je zaobići Laru, a kamoli ju ne preporučiti

Ako ste stari Temple Run majstor, Lara Croft: Relic Run pružiti će vam dodatni izazov te desetke novih sati čiste zabave. Činjenica da se radi o free-to-play igri vam ne daje ispriku da igru ne isprobate. Nekima se neće svidjeti pomalo frenetična kamera, no nakon nekog vremena naviknut ćete se na količinu pozornosti koju ovoj igri treba posvetiti da bi uspješno srušili prethodni vlastiti rekord.

[pb-app-box pname=’com.squareenix.relicrun’ name=’Lara Croft: Relic Run’ theme=’light’ lang=’en’]