Recenzija: Flick Soccer!

Flick Soccer – U zemlji s najmanje dva milijuna strastvenih nogometnih navijača, igra Flick Soccer! stiže kao naručena.

flick

Ne, tu nije riječ o još jednoj arkadi koja vam nudi cjelokupno iskustvo igranja nogometne utakmice, već igri koja objedinjuje ono najzabavnije – pucanje slobodnih udaraca u čak pet različitih modova. Iako je igra zapravo svojevrsni klon sada već legendarnog Flick Kick Footballato ne znači da je loša. Baš suprotno – čini se kao da su kreatori Flick Soccera! posudili najbolje elemente i dodatno ih začinili svojim idejama te tako dobili odličnu igru.

• Ocjena na Google Play: 4,2
  • Naša ocjena: 4,5
  • Zahtijeva Android: 2.1 i novije
  • Najnovija verzija: 1.0.5
  • Veličina: 17 MB
  • Cijena: 0,99$ (5,85 kn)

Flick Soccer! – Grafika i dizajn

Za razliku od već spomenutog Flick Kick Football koji kao prepreke vašim loptama koristi igrače izrezane iz kartona, Flick Soccer! se odlučio za animirane figure koje mogu skakati i bacati se za loptom, što igru čini izazovnijom pogotovo ako se uzme u obzir da što dalje napredujete to se virtualni igrači više trude spriječiti zabijanje gola. Iako se nekima možda više sviđa vizualni stil sa kartonskim igračima, ovaj pristup je donekle moderniji i atraktivniji.

flick1 flick2 flick3

Flick Soccer! – Mehanika i kontrole

Iz naslova se već može naslutiti da se u igri lopta plasira u gol pomoću povlačenja prsta po ekranu. Vrlo jednostavan koncept kojeg ne treba puno objašnjavati. Flick Soccer za Android nudi i nekoliko modova. Prvi mod, Quickshot, upravo je ono što mu ime govori: koliko puta možete pogoditi pokretnu metu u 60 sekundi.

Drugi mod je Endurance, osobno najzabavniji, gdje se natječete protiv golmana te jednako kao i prije, gađate pokretnu metu. Razlika je u tome što je golman mnogo pokretljiviji pa ga morate zavarati ‘felšajući’ loptu od njega. Što više napredujete, vratar postaje okretniji, a udarci sve teže izvedivi.

Treći mod, Challenge, po meni je najteži: dobivate pet pokušaja da pogodite što bliže centru mete unutar gola dok vas u tome sprječavaju iznimno okretni vratar i barem dva-tri obrambena igrača u živom zidu. Zanimljivo, ali teško – felšanje lopte apsolutni je must.

Četvrti mod, Crossbar, također je zanimljiv, a od vas traži ono što je Ronaldinhu uspjelo u lažnoj reklami za Nike prije par godina. Potrebno je pogoditi prečku što više puta za redom. Peti i posljednji mod stvoren je za rješavanje nakupljenog stresa poslije naporna radnog dana. U što kraćem vremenskom razdoblju loptom morate razbiti staklene prozore koji su postavljeni unutar gola. Nema puno razmišljanja, samo pucaj i mahnito razbijaj.

Flick Soccer! – Zaključak

Igra Flick Soccer! svakako je zanimljiva i često ćete je paliti, posebice u trenucima kada trebate izgubiti desetak minuta svog života. Je li bolja od ”originala” (Flick Kick Football)? To je ipak na vama da presudite, jer obje igre su izvrsne. Sve u svemu, igra vrijedi 0,99 dolara, pa ako imate 5 kuna viška, naša preporuka je da u tom slučaju svakako preuzmete Flick Soccer!

[pb-app-box pname=’com.fullfat.android.flicksoccer’ name=’Flick Soccer!’ theme=’light’ lang=’en’]