Recenzija: Fieldrunners HD

Fieldrunners HD je vrlo šarena, jednostavna i ono najvažnije – zabavna ‘tower defense’ igra koja će vam pružiti sate i sate zabave dok odbijate valove poprilično upornih neprijatelja.

fr_banner

Moramo napomenuti da tower defense igre nisu nikakva novost, ali u moru verzija koje nude kratkotrajnu zabavu, nađe se i poneka igra ovog tipa koja predstavlja lijepo zaokružen proizvod. Fieldrunners HD spada baš u takvu kategoriju.

• Ocjena na Google Play: 4,2
  • Naša ocjena: 4,5
  • Zahtijeva Android: 2.1 i novije
  • Najnovija verzija: 1.20
  • Veličina: 37Mb

Fieldrunners HD – Grafika i dizajn

Cijela igra Fieldrunners HD ima ‘dječački’ štih – grafika je vrlo šarena, likovi su predstavljeni karikaturalno i sve odaje nekakav dojam neozbiljnosti, ali one pozitivne, što nam se svidjelo. Što se tiče ostalog, sve što možete očekivati od jedne igre ovog tipa je tu – neumorni valovi neprijatelja koji se razlikuju po snazi i sposobnostima na jednoj, i vaši tornjevi kojima morate spriječiti njihovo napredovanje, na drugoj strani. Na izbor imate sve ukupno šest tornjeva (četiri osnovna i dva ‘bonus’ tornja koja dobijete na izbor ako igrate extended mod). Svaki od njih se razlikuje po svojim osobinama pa ćete morati dobro razmisliti kako ih na mapi razmjestiti na najefikasniji način kako niti jedan protivnik ne prošao kroz vašu obranu jer ako se to dogodi, gubite živote bez kojih je igra gotova. Nove tornjeve izgrađujete novcem koji vam automatski kapa kako ubijate neprijatelje, a puno mrtvih neprijatelja znači i lakši dolazak do power-upova za nadogradnju tornjeva. Da stvari ne postanu dosadne, igra ima i četiri dizajnerski različita ‘bojišta’ koja otključavate tek nakon što se obranite od dovoljno neprijateljskih valova.

fieldrunners1fieldrunners2 fieldrunners3fieldrunners4

Fieldrunners HD – Mehanika i kontrole

Kontrole su jako jednostavne i svode se na odabir tornja i njegovo postavljanje na mapi. Jedna izrazito korisna opcija je pauziranje igre u bilo kojem trenutku kako bi malo predahnuli, dobili pregled nad situacijom, izgradili nove tornjeve ili nadogradili stare, a zgodna nam je opcija zumiranja kako bi imali bolji pregled nad bojištem. Zahvalni smo developerima i na mogućnosti ubrzavanja gameplaya koja će dobro doći u početnim fazama igre kada neprijatelji dolaze jedan po jedan, a vi samo čekate kada ćete imati novca za novi toranj.

Fieldrunners HD – Zaključak

Potrudili smo se, ali igri jednostavno ne možemo naći neki veći nedostatak. Ok, možemo se požaliti na ‘samo’ četiri različito dizajnirana nivoa, ali to ne smatramo nekim velikim propustom s obzirom na zaraznost samog gameplaya. Ono što bi nekima moglo zasmetati je cijena same igre, a ona iznosi $2,99 (oko 17 kuna) što je svrstava među skuplje igre, ali ako volite ovaj žanr, s Fieldrunners HD za Android nećete pogriješiti.

[pb-app-box pname=’com.subatomicstudios&hl=hr’ name=’Fieldrunners HD’ theme=’dark’ lang=’en’]