Recenzija: Deer Hunter 2014

deer hunter 2014

deer hunter 2014 android

Pucačine iz prvog lica na Android mobitelima  imaju svega nekoliko kvalitetnih predstavnika s pravim “karakterom” toga žanra. Deer Hunter 2014 je igra kojoj definitivno ne manjka karaktera te je vjerojatno jedna od, ako ne i najbolja lovačka igra, gdje imate zadatak locirati i eliminirati razne vrste životinja. Danas vam donosimo recenziju ove vrlo popularne i kvalitetne igre koju svakako morate probati obzirom da se radi o free-to-play naslovu.

deer-hunter-android deer-hunter-android-2

Android igra Deer Hunter 2014 testirana je na mobitelu Sony Xperia Z3

Jednostavna mehanika pucanja uz minimum strategije

Deer Hunter 2014 se razvija na način da dobivate jednokratne misije koje su vrlo kratke i jasne: eliminirati određeni broj životinja uz tu i tamo kakav dodatni uvjet poput, primjerice, direktnog pogotka u srce ili pluća. Vaš lovac je zapravo Terminator u malome i raspolaže golemim brojem naoružanja, kao i dodatne opreme poput infracrvene kamere koja posao pogađanja određenog organa čini puno lakšim. Unatoč svom imenu, Deer Hunter 2014 nije igra u kojoj ćete loviti isključivo jelene, a ni isključivo kopnene životinje. Vrlo brzo ćete se okušati u lovljenju patki, kao i vrlo rijetkih, gotovo izumrlih vrsta, što se usprkos našim očekivanjima nije pokazalo kao izazovniji zadatak.

deer hunter 2014deer hunter 2014

Djelomično ovo pripisujemo mehanici nadogradnje oružja koja je vrlo jednostavna i dinamična; gotovo nakon svakog uspješnog lova ćete imati priliku nadograditi svoja oružja koristeći zarađeni novac uz dodatne bonuse ukoliko ih uspijete pokriti. Također, potrošit ćete malo „baterije“ koja ograničava koliko misija možete pokrenuti taj dan. Igra će vas upozoriti ukoliko imate preslabo oružje za misiju koju želite odigrati te predložiti adekvatnu nadogradnju. Ako ipak tražite veći izazov, ovdje vam je prilika jer loviti neke od bržih ili opasnijih životinja sa slabim oružjem definitivno predstavlja problem.

Izvrsno odrađene kontrole razlog su zaraznosti Deer Huntera

Inače i nismo ljubitelji igranja FPS igara na mobitelima zbog neadekvatnih i prečesto nespretno izvedenih kontrola putem ekrana osjetljivog na dodir. Mehanika Deer Hunter 2014 temelji se primarno na vašoj strpljivosti i unaprijed pripremljenoj strategiji ukoliko morate pogoditi više životinja. Problem refleksnih te preciznih pogodaka ovdje ne postoji te stoga na ovu igru treba drugačije gledati. Postoji kretanje prema lijevo i desno s točkom rotacije daleko ispred vas tako da lagano okružujete lokaciju životinje ispred, zoom mod koji se razlikuje ovisno o oružju kojeg koristite te tipka za okidač. S ovakvim profilom kontrola ni u jednom trenutku nismo imali problema te je definitivno vrijedan svake pohvale.

IAP model je nenametljiv i pristupačan

deer hunter 2014

Obzirom da se radi o free-to-play igri, za očekivati je IAP (In-App-Purchase) model koji je nenametljiv i dopušta zadovoljavajuću količinu zabave bez potrošene lipe. Tu i tamo će vam igra predložiti kupnju nekog od snažnijih oružja u sklopu kakve promocije te ako želite možete si prikratiti vrijeme i ubrzati progres kroz igru na taj način. Ako ne želite, i dalje su pred vama sati i sati izvrsne lovačke zabave u igri koja predstavlja jednu od najboljih pucačina iz prvog lica na Androidu.

[pb-app-box pname=’com.glu.deerhunt2′ name=’DEER HUNTER 2014′ theme=’discover’ lang=’en’]