Recenzija: Dead Trigger

Svijet je u ekonomskom kaosu, a ljude je zarazio još jedan smrtonosan virus. Samo šačica preživjelih kreće u borbu protiv mrtvih. Ili nemrtvih.

deadtrigger_banner

Kao što je već rečeno, godina je 2012. a svijet se nalazi u ekonomskom kaosu.  Novac je izgubio vrijednost a ljudi su podigli pobunu protiv političara. Kao šlag na tortu stigao je smrtonosni virus koji ubio milijune ljudi a druge pretvorio u krvožedne zombije. Dead Trigger još je jedan arkadni first person shooter u kojem će vam glavni protivnici biti upravo zombiji. Horde divljih, ali sporih zombija željnih vaše krvi.

• Ocjena na Google Play: 4,6
  • Naša ocjena: 4,8
  • Zahtijeva Android: 2.2 i novije
  • Najnovija verzija: razlikuje se ovisno o uređaju
  • Veličina:  razlikuje se ovisno o uređaju
  • Cijena: Besplatno

Dead Trigger – Grafika i dizajn

Dead Trigger za Android izgleda nevjerojatno obzirom da se radi o igri namijenjenoj pametnim telefonima. Igru pokreće popularni Unity 3D engine koji zombijima daje živost, a animacijama zadivljujuću finoću. Sve je optimizirano i iskorišten je svaki resurs koji engineu stoji na raspolaganju. Dizajn okoliša veoma je različit što itekako pomaže da igra ne postane previše repetitivna. Ima tu i divnih eksterijera, ali i strašnih i klaustrofobičnih interijera. Sve u svemu, grafika je definitivno nešto što Dead Triggeru daje na zanimljivosti i igrivosti.

deadtrigger_scr1 deadtrigger_scr2

deadtrigger_4 deadtrigger_scr3

Dead Trigger – Mehanika i kontrole

Gameplay je prilagođen platformi, pa je igra veoma jednostavna za upravljanje – jednom rukom pokrećete lika, a drugom nišanite i pucate, jednostavnije od toga ne ide. Na raspolaganju su vam tone najrazličitijih oružja: od klasičnih pištolja i mitraljeza pa sve do npr. stare ‘winčesterke’ kakvu ste viđali u kaubojskim filmovima vaše mladosti. Također, na raspolaganju vam je i nekoliko futurističkih izdanja poput Alien Guna koji će zombije u jednom potezu jednostavno izbrisati s lica zemlje. Kako god bilo, oružja ima zaista mnogo te je šteta da se do njih može doći jedino u zamjenu za zlato kojeg ne viđate često u samoj igri. Naime, kako biste zaigrali sa što više različitih ‘pucaljki’ morat ćete napraviti i neke stvari koje nemaju veze sa igrom – poput lajkanja Dead Triggera na Facebooku i slično.

Dead Trigger – Zaključak

Ako ste fan first person shootera zombi tematike, ali i pucačina općenito, igra Dead Trigger je jedna od najboljih na Trgovini Play. Besplatna je, a ako vas ne smeta obavljanje raznih neigrivih zadataka kako bi došli do zlata, imat ćete svu silinu oružja zbog kojih će vam obavljanje misija i ubijanje zombija biti još zabavnije.

[pb-app-box pname=’com.madfingergames.deadtrigger’ name=’Dead Trigger’ theme=’light’ lang=’en’]