Recenzija: Bouncy Seed

Bouncy Seed Recenzija

Rijetko se susrećemo s igrama koje nas jednostavno tjeraju da svakih slobodnih pet minuta uzmemo mobitel i pokušamo oboriti rekord. Bouncy Seed je definitivno jedna od takvih igara.

bouncy_banner

Znate onaj trenutak kad na Google Playu slučajno naletite na neki naslov koji vam zaokupi pažnju, ali ne polažete previše nade u njega, a na kraju vas ta igra ugodno iznenadi? Takav je slučaj bio i s Bouncy Seedom. Iako igra ne nudi ništa inovativno niti se može pohvaliti originalnim dizajnom, ipak je dovoljno zarazna da se ponekad ne možete odvojiti od nje, a svaki novi rekord donosi osjećaj zadovoljstva.

• Ocjena na Google Play: 4,5
  • Naša ocjena: 4,3
  • Zahtijeva Android: 2.0 i novije
  • Najnovija verzija: 1.6.7
  • Veličina: 14 MB

Bouncy Seed – Grafika i dizajn

Igra nudi zadovoljavajuću razinu detalja i vizualno je ugodna oku. Ono što ćete prvo primjetiti je vizualna sličnost s Angry Birds, kao i bezobrazno kopiranje izbornika nakon završetka igre, odnosno nakon što “umrete”. Radi se o potpuno istom izborniku koji se pred vama pokaže nakon što završite level u Angry Birds. Također, u igri postoje ptice koje nevjerojatno sliče na one iz, pogađate, Angry Birds. Ne znamo ima li Mybo Limited kakve veze s Roviom i radi li se o nekoj vrsti suradnje, ali ako se radi o bezobzirnom kopiranju onda ekipa iz Mybo Limiteda definitivno treba dozu inspiracije. Bouncy Seed također može postati jednoličan. Evo i zašto. Naime, igra nudi više različitih pozadina koje se mijenjaju kako napredujete kroz igru, ali problem je u tome što se one vrlo sporo izmjenjuju a svaki put kad “umrete” vraćate se na početnu pozadinu. Uz kopiranje grafičkih elemenata Angry Birdsa, ovo nam je također jedna mala zamjerka.

bouncy1 bouncy2

Bouncy Seed – Mehanika i kontrole

Cilj igre je pomoći sjemenki po imenu Paul da prijeđe što veću udaljenost, a kako to i inače biva u prirodi, pomažete mu crtajući trampoline ispod njega od kojih on odskakuje. Usput kupite sunca i duge koje vas ubrzavaju, kao i ptičice koje vam nude trenutne boostove u vidu ubrzanja ili zaštite od opasnosti. Prepreke predstavljaju crne ptice koje vas paraliziraju (što u većini slučajeva znači i game over) ili munje koje vas na trenutak zaustave. Dakle, ništa pretjerano komplicirano. Igra se u početku možda čini lagana, što bi vjerojatno i bila da nema već spomenutih crnih ptica koje se kasnije pojavljuju sve češće i koje vam u trenu mogu uništiti high score.

Bouncy Seed – Zaključak

Unatoč manjim zamjerkama oko vizualnog stila i kopiranju Angry Birdsa, Bouncy Seed je vrlo zarazna igra u koju se lako zaljubiti. Trajnost je također vrlo subjektivna stvar jer jednoličnost može brzo dosaditi, što i nije pretjerano bitno s obzirom da je igra na kraju krajeva besplatna. Sve u svemu, radi se o naslovu koji nas je ugodno iznenadio i kojim možete vrlo efikasno prikratiti vrijeme.

[pb-app-box pname=’com.mybogame.bouncyseed’ name=’Bouncy Seed’ theme=’dark’ lang=’en’]