Android vijesti

Novi hibridni uređaji ugrožavaju tržište tableta

by Filipprosinac 6, 2015

Profiti u tržištu tablet računala pali su za 8% u 2015. godini i to ponajviše zbog pojave hibridnih tipova uređaja koje je najlakše definirati kao prijenosnike sa odvojivim tipkovnicama. Ovakvi uređaji su dobro prihvaćeni na tržištu i to već u ovako ranoj fazi, što su prepoznali svi veći proizvođači potrošačke elektronike i izgleda da bi mogli u potpunosti zamijeniti tablete.


Unatoč ozbiljnom padu u tržišnom udjelu, tableti su i dalje vrijedna roba te će i dalje svakako biti prisutni u nižem cjenovnom rangu. Što se tiče korisnika kojima su potrebne ozbiljnija i pouzdanija rješenja, hibridni uređaj pruža puno više. Tu je nezaobilazni dodatak fizičke tipkovnice, kao i produženi život baterije, ovisno o izvedbi. Appleov iPad Pro, Microsoftov Surface Pro, kao i Googleov Pixel su predstavnici nove generacije hibridna prijenosnih računala i tableta i kao takvi imaju vrlo važnu ulogu pred sobom, a to je definirati trendove u novom, potencijalno velikom tržištu.

2016. godina biti će ključna za uspjeh hibridnih računala

Prema izvještajima iz IDC-a, tržište hibridnih računala porasti će za značajnih 75% u 2016. godini, što je prema nekima i podcjenjivanje potencijala obzirom da je trenutačno raspoloživ vrlo ograničen broj uređaja u relativno visokom cjenovnom rangu. Očekuje se značajniji porast u 2017. godini, kada bi se ciljalo i na srednji odnosno niži cjenovni rang. Microsoft ulaže veliku nadu u svoj Surface Pro, kao i Apple sa svojim iPadom Pro, što će definitivno označiti pobjednike u tržištu barem kroz nekoliko narednih godina. Mi bismo dali prednost Microsoftovom Surfaceu, ponajviše zbog Windowsa 10 koji predstavlja jednu novu eru za Microsftov proslavljeni operativni sustav. Sinergijom više različitih platformi pod Windowsima Microsoft osigurava novi uzbudljivi ekosustav za sve korisnike ovog operativnog sustava.

PodijeliShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on RedditEmail this to someone
Loading Facebook Comments ...
2Komentari

Morate biti prijavljeni da bi ostavili komentar