Nezavisno istraživanje potvrdilo da Vipnet ima najbržu mrežu u Hrvatskoj

Nezavisno P3 istraživanje provedeno je krajem 2014. godine u svim hrvatskim gradovima, na glavnim prometnicama te u nekoliko manjih naselja pokazuje da je Vip mreža prema prosječnim vrijednostima najbrža u preuzimanju podataka, najbrže otvara internet stranice, najbrže pokreće video sadržaj s Youtube servisa, najbrže uspostavlja pozive te ima najkvalitetniji HD zvuk tijekom poziva. Nakon prošlogodišnje LTE Advanced demonstracije, kreće implementacija tehnologije u mrežu i nudi brzine do 150 Mbit/s.

Zagreb, 17. veljače 2015. – Kvaliteta mreže je eksplozijom podatkovnog prometa i promjenom korisničkih navika postala jedan od ključnih preduvjeta za kvalitetno korisničko iskustvo. Najbolji primjer promjene korisničkih navika u Vip mreži ocrtava se u usporedbi događanja na stadionu na kojem je bilo prisutno 15 tisuća ljudi 2008. i 2014. godine. Prije sedam godina na stadionu nije bilo niti jednog pametnog telefona, od ukupnog broja ljudi kod 4.7 posto zabilježeno je podatkovno spajanje tijekom kojeg je preneseno 0.1 GB dok je na okupljanju prošle godine udio pametnih telefona bio čak 70 posto, a od ukupnog broja ljudi na stadionu kod njih 82 posto zabilježeno je podatkovno spajanje te je preneseno 2,5 GB podatkovnog prometa. Podatkovni promet je samo prošle godine na svjetskoj razini porastao za čak 69 posto te u brojkama premašio ukupno korištenje interneta 2000. Godine, a ukupna prodaja pametnih telefona u svijetu samo u trećem kvartalu prošle godine je porasla za čak 20 posto. Takav razvoj tehnologije dovodi i do promjene korisničkih navika što pred operatore stavlja veliki izazov kontinuiranih ulaganja u kvalitetu mreže i korisničko iskustvo. Vipnet je u 2014. postao broj jedan u Hrvatskoj po zadovoljstvu korisnika. To i stalno poboljšanje korisničkog iskustva su područja na kojima već dvije godine ulažemo značajna sredstva i napore, a vodeći rezultati prema NPS metodi to i potvrđuju pa ćemo i dalje veliku pažnju posvećivati kreiranju kvalitetnih proizvoda i usluga – rekao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave Vipneta. Osim najboljih performansi mreže, Vipnet je u 2014. postao i vodeći operator prema zadovoljstvu korisnika koje se mjeri pomoću Net Promoter Score metode. Net Promoter Score ili tzv. NPS je na svjetskoj razini utvrđena metoda mjerenja zadovoljstva korisnika. Glavno pitanje koje se u istraživanju postavlja korisnicima je „Koliko je vjerojatno da ćete nas preporučiti prijateljima, rodbini ili kolegama na ljestvici od 0 -10?'” Oni ispitanici koji daju ocjene od 0 do 6 su Ditraktori, između 7 i 8 su Neutralci, a ispitanici koji daju ocjene 9 i 10 su Promotori kompanije ili brenda. Prema NPS istraživanju, čak 79 posto Vipnetovih korisnika je vrlo zadovoljno ili izuzetno zadovoljno s Vipnetom kao mobilnim operatorom. Osim superiorne mreže, razlog ovakvog rezultata je i zadovoljstvo tarifama. U fiksnom segmentu, čak 86 posto korisnika je vrlo ili izuzetno zadovoljno B.net brendom i to je prema NPS kriteriju bez konkurencije najbolji rezultat u domaćoj telekom industriji. Prema NPS rezultatima , zadovoljstvo korisnika Vip fiksnim uslugama iznad je tržišnog prosjeka, a ukupan zbroj Vip i B.net rezultata bez konkurencije pozicionira Vipnet kao lidera na tržištu.

P3 istraživanje dostupno je na poveznici: Rezultati P3 istraživanja

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)