Ne možete pobjeći: Messenger app uskoro će prikazivati oglase

messenger oglasi

Facebook je jedna od onih kompanija čiji se noviteti rado kritiziraju. Bilo da je riječ o promjeni sučelja ili uvođenju novih značajki, korisnici će već pronaći nešto što im se ne sviđa. Naravno, kada su u pitanju oglasi, iz korisničke perspektive svi su složni – što ih je manje, to bolje. No sudeći prema posljednjim vijestima, Facebook će uskoro početi monetizirati Messenger app, platformu koja svakodnevno okuplja milijune korisnika, a koja oglašivačima trenutno nije na raspolaganju niti Facebook iskorištava njezin puni potencijal.

Prije nekoliko godina bili smo prisiljeni instalirati Messenger, jer Facebook je donio jednu od najnepopularnijih odluka u svojoj povijesti – izbacio je mogućnost dopisivanja iz Facebook aplikacije. Razlozi su bili čak i opravdani, međutim, korisnicima se inicijalno nije svidjela ideja korištenja zasebne aplikacije. Ipak, svi smo već navikli slati poruke putem Messengera, a uskoro ćemo se morati naviknuti i na gledanje oglasa unutar te aplikacije.

Inicijalni testovi su završeni, kreće implementacija

Iako Facebook trenutno pruža određeni oblik “oglašavanja” na Messengeru, u obliku mogućnosti dopisivanja između poslovnih subjekata i privatnih korisnika te promoviranja iste mogućnosti kroz tradicionalno News Feed oglašavanje, oglasi, u pravom smislu te riječu, novost su u Messenger aplikaciji. Faza testiranja odrađena je na korisnicima iz Australije i Tajlanda, a započela je još u siječnju ove godine. Kompanija sada ima dovoljno podataka i znanja da cijeli koncept prenese na sve ostale korisnike, tako da je samo pitanje vremena kada ćemo i sami ugledati oglase u vlastitom Messengeru. Prema dosad viđenom, oglasi će se prikazivati na početnom zaslonu aplikacije, između sličica s aktivnim korisnicima i popisa nedavnih razgovora. Oglasi će biti postavljeni jedan do drugoga, u nizu, a moći će se pregledavati pomicanjem u lijevo ili desno.

facebook messenger oglasi

Oko 85% Facebookovih prihoda od oglašavanja dolazi s mobilnih platformi, no glavna Facebook aplikacija ove godine trebala bi doživjeti blagi pad. Iz toga razloga se lansiranje Messenger oglasa smatra vrlo bitnim za kompaniju, jer tim potezom Messenger postaje treći izvor prihoda od oglašavanja. Financijska (ne)uspješnost Facebooka, Instagrama i Messengera zasigurno će utjecati i na odluku o uvođenju oglasa u WhatsApp, a koliko će dugo oglasi zaobilaziti tu popularnu aplikaciju za dopisivanje ostaje nam za vidjeti.