MasterCard Identity Check za pojednostavljenje i jačanje internetske kupnje

Predstavljen Identity Check koji olakšava verifikaciju korisnika uz pomoć tehnologija biometrijske identifikacije i jednokratnih SMS lozinki

Kompanija MasterCard predstavila je Identity Check, skup tehnoloških rješenja koja će uz pomoć naprednih tehnologija potvrditi identitete kupaca čime se značajno pojednostavljuje proces internetske kupovine. Postojeće metode dokazivanja identiteta prilikom internetske kupovine mogu odbiti kupce jer posljednji korak procesa kupnje često zahtjeva previše vremena te rezultira odbitkom transakcije i odustajanjem od kupnje. MasterCard Identity Check olakšava verifikaciju korisnika uz pomoć tehnologija kao što su biometrijska identifikacija i jednokratna SMS lozinka.

„Ljudi danas kupuju putem različitih uređaja te očekuju jednostavne i sigurne verifikacijske tehnologije“, izjavio je Ajay Bhalla, predsjednik Enterprise Security Solutions kompanije MasterCard. „To je točno ono Identity Check pruža”. Identyty check predstavlja nastojanje kompanije MasterCard da unaprijedi sigurnost plaćanja. Korištenje ovih tehnologija u potpunosti mijenja proces verifikacije kupaca, a lozinke će zamijeniti biometrijska identifikacija putem mobilnih i pametnih uređaja. Stotine korisnika platnih kartica u Nizozemskoj prošlog su mjeseca počeli koristiti biometrijska plaćanja, dok se u Sjedinjenim Američkim Državama također MasterCard Identity Check bit će dostupan financijskim institucijama Sjedinjenih Američkih Država od sredine 2016. godine, dok se globalna dostupnost očekuje 2017. godine.

Novo globalno istraživanje pokazuje da kupci žele koristiti novu generaciju verifikacije internetske kupnje

unnamedNedavno provedeno istraživanje kompanije MasterCard pokazalo je kako kupci žele koristiti novu generaciju verifikacije prilikom internetske kupovine. Ova anketa je pokazala kako 53 posto kupaca više od jednom tjedno zaboravlja važne lozinke pritom gubeći u prosjeku 10 minuta na resetiranju svojih korisničkih računa. Trećina korisnika radi zaboravljanja lozinki, odustaje od internetske kupnje, dok je 6 od 10 ispitanika izjavilo kako je to razlog zbog kojeg nisu proveli vremenski uvjetovane transakcije, poput kupnje karata za koncerte. Više od polovice ispitanika izjavilo je kako želi zamijeniti lozinke s nekim jednostavnijim rješenjem koje pruža jednaku sigurnost i zaštitu.

O istraživanju

Istraživanje provedeno od strane kompanije Norstat u razdoblju od 13. do 21. kolovoza 2015. obuhvatilo je 10.000 kupaca opće populacije. Kupci 17 tržišta, Sjeverne i Južne Amerike, Europe, Afrike, Australije te Azije i Pacifičkog obruča, anketirani su kako bi se dobio uvid u percepciju internetske kupovine. Konačni uzorak ima mogućnost pogreške od +/-0,80% s pouzdanošću od 95%.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)