Bonbon otvorio svoj prvi shop u Zagrebu

Bonbon-logo-300

Bonbonova trgovina u Zagrebu, na adresi , istaknuo je Diego Perez Tenessa De Block, direktor bonbona. suvremeno je dizajniran prostor u kojem korisnici mogu testirati sve dostupne uređaje, isprobati aplikacije i odabrati svoju omiljenu dodatnu opremu – uz mogućnost kombiniranja popusta, baš kao i bonbonovih tarifa. Prije negoli donesu odluku o kupnji, korisnici mogu isprobati sve uređaje koji su im na raspolaganju zahvaljujući današnjoj mobilnoj tehnologiji. Direktor bonbona, Diego Perez Tenessa De Block, izjavio je:

Otvorili smo trgovinu koja kupnju telekomunikacijske opreme nastoji pretvoriti u užitak, i upravo to je taj revolucionarni koncept! Interaktivnost, profesionalna pomoć, informacije i zabava ovdje konvergiraju kako bi postigli stopostotno korisničko zadovoljstvo

Zaposlenici su educirani kako bi odgovorili na svako pitanje te pomogli korisnicima u interakciji i testiranju svih uređaja dostupnih u toj flagship trgovini. Postavljeni su i posebni zasloni kako bi korisnici, pored osobnog testiranja, mogli provjeriti i ocjene ostalih korisnika te tako otklonili bilo kakve sumnje i dobili najbolje moguće informacije i savjete.

Spomenuta flagship trgovina nudi dodatne popuste kombiniranjem hardverskih proizvoda kao što su telefoni, smartwear i dodatna oprema, a takvi kumulativni popusti mogu dosegnuti i 20 posto. Budući da se dodatni popusti međusobno ne isključuju, već se zbrajaju, korisnici mogu dodatno sniziti cijenu hardvera prelaskom u bonbon iz nekog drugog telekoma. S tim u vezi, postavljeni su interaktivni zidovi na kojima je objašnjeno kombiniranje popusta i proizvoda.

Uređenje nove trgovine prepušteno je reklamnoj agenciji McCann / Fahrenheit te arhitekticama Mirti Vučić i Tei Tomić iz arhitektonskog ureda Stanica. McCann / Fahrenheit, agencija koja kreira cjelokupno oglašavanje bonbona, bila je zadužena za za grafičko oblikovanje i komunikacijske poruke u dućanu, a arhitektice iz ureda Stanica oblikovale su prostor koji preslikava različita iskustva, i to na isti način na koji ljudi pristupaju različitim mobilnim aplikacijama. Na pametnim telefonima postoje aplikacije za putovanja, glazbu, video zapise i društvene mreže pa su u novoj trgovini postavljena područja zvana tubes, gdje korisnici mogu isprobati različite tehnologije i pristupiti specifičnim informacijama.

„Bonbonova trgovina korak je dalje od koncepta skladišta ili uslužnog centra te korak prema prostoru za komunikaciju jedan na jedan, u kojem se tehnologija koristi kako bi obogatila živote, a prodajno osoblje više nisu samo prodajno osoblje, već i prijateljski raspoloženi savjetnici. To je razlog zbog kojega prodavatelje i korisnike više ne razdvajaju radne površine, već su tu stolovi za kojima svi zajedno surađuju kako bi došli do rješenja koje najbolje pristaje našim korisnicima“, objasnio je Marin Maras, viši prodajni menadžer u bonbonu.

Bonbonova trgovina bit će otvorena radnim danima od 8 do 20 te subotom od 8 do 15 sati.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)