Blackberry radi na još dva Android mobitela

blackberry priv

Prema riječima Johna Chena, direktora Blackberry Ltd., ove godine stižu nam još dva Android mobitela s potpisom ove kompanije. Ovaj put će biti riječ o nešto jeftinijim uređajima u odnosu na Priv koji je, kako priznaje i sam Chen, podbacio i nije postigao rezultate kakve su očekivali.

blackberry android

Najprofitabilniji segment Android tržišta je svakako srednji cjenovni rang, gdje se Blackberry upravo i želi pozicionirati. Oba uređaja budu pristupačnija od preskupoga Priva, iako će jedan od njih i dalje imati fizičku tipkovnicu, dok će drugi biti “klasični” pametni telefon s ekranom na dodir. Možda najzanimljivije u cijeloj priči je da Blackberry ne planira razvijati nove uređaje na temelju svojega BB10 operacijskog sustava već će se u potpunosti prebaciti na Android. Dodatni razlog tome je i najava Facebooka i Whatsapp servisa da će prestati službeno podržavati svoje aplikacije za BB10 – dodatni udarac Blackberryju i razlog više da se (konačno) prebace na Android, nešto što su realno trebali napraviti još prije par godina.

Blackberry se i dalje pronalazi

Činjenica da je Priv u koji se inače polagalo puno nade podbacio s prodajom za čak 200 milijuna dolara govori da se Blackberry i dalje pronalazi na tržištu. Kompanija koja je nekoć dominirala tržištem mobilnih telefona, posebno poslovnim segmentom, u tren oka našla se na začelju financijskih izvješća. John Chen doduše misli da će dva nova mobitela učiniti značajnu razliku.

Vjerujemo da postoji prilika ubaciti se među poslovne korisnike koji ne žele trošiti novac na skupe iPhone, ali opet žele robustan i siguran mobitel namijenjen poslovnom okruženju.

Postoji nešto zdravog razuma u njegovim izjavama, no to se moglo reći i za sve prethodne izjave oko prethodnih Android/BB10 modela koji su svi redom podbacili. Sama činjenica da je Chen početkom godine izjavljivao kako ne odustaju od BB10 sustava i “da su zadovoljni prodajom Blackberry Priv modela”, dakle, sasvim suprotno od ovoga danas, pokazuje da kompanija i dalje nije potpuno sigurna u kojem smjeru krenuti i kako se nositi protiv konkurencije.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)